fredag 31 januari 2014

Nytt pass på gymet

Den 7 januari så introducerade gymet ett nytt pass som ersatte arké, puls och multiträning. Det nya passet heter Focus force.

Passet går ut på att det aldrig är samma övningar från vecka till vecka och olika från insperatör till insperatör med. Tanken är att en gång kan det var mera pulshöjade övningar en annan gång mkt ben osv. Jag gillar verkligen detta pass det ger väldigt mycket och variationen i det hela är inte dumt det heller.

Dom två vänder jag varit denna vecka så har det blivit två pass med detta och jisses vilken träningsvärk jag har i mina lår. Och då skall det tilläggas att den fick jag från tisdagens träning. Körde en vända igår med och nu känner man ytterligare muskler :)

Läntar redan till på tisdag då vi kör igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar